I want to be stronger.

this study week, I hope nothing weird will happen to me.

No sickness, no heartbroken, no hurt feelings, no dramas, no lies & no disturbance.

I want to concentrate on my final. *muka tekun setekun tekunnya*

tak semestinya tak pi library means that aku tak study kan?
tak semestinya kuaq pi mkn kt the spring means that aku duk kat situ sehari suntuk kan?
tak semestinya duk nampak aku tdoq ja means that aku tak study langsung kan? *tgh hapai tu*
tak semestinya duk nampak aku online ja means that aku taok buang lecture notes semua kan?
tak semestinya aku duk taip tuptaptuptap kt keyboard ni means that aku tak buat langsung esei sejarah yg aku kena buat semula tu kan? =_____=  *seb bek siap dah la yg bule update blog ni.hihi*

okay. azam dah tetap dah. hope it will sticks with me till final ends ;)

till then, pis yaw.

Comments

Popular Posts