back &alive.

okay aku dh balik semenanjung lama dah. since 13hb lagi. hahah. tp aku stay shah alam dgn kak hanto trsayang about 3days mcm tu la. then mommymonster dh kacau suroh aku balik aloqsetaq. so isnin tu aku balik lake kampung halaman yg aku rindui itu. heee ;)

balik tu mmg best. sangat la best. tersangatlah best.
taktau nk bgtau mcm mana. even tak keluaq pun dgn membe2, duk terperap dlm umah pun aku seronok.
sebab aku buleh tgok tv, makan sesuka hati, tidoq ataih katil tersayammm, begadoh dgn adek2 aku.
series, semua tu aku rindu sgt2. bila balik ni, aku nak buat semua tu. so that aku buleh bwk those memories jd peneman aku kat sarawak nti. sementara tunggu nak balik kedah bulan Jun nanti.


masa mommy mai amek aku kat shahab hari tu, first word kuaq kot mulut dia is, "awat gelap muka tu?"
err err. kat sana panaih la mama. kangah malaih pakai payung. heheh. :P


so thats it. aku dh malaih nk menaip ni. sebab I'm enjoying my holidays yaw!

tiill then.

Comments

Post a Comment

Popular Posts