cuti yang sekejakkkk :(



dah abeh pun cuti sem1. aku takpi mana, duk umah ja mengembangkan body. kohkohkoh.
aku dan la jumpak ayie. :")

hat tu pun dh wat aku happy ngat. aku jumpak g8. minus lien ja tadak. =______= dia pi belayar. seronok jumpak depa weh. rasa alive.

byk yg nk dicarutkan dgn meka. awww. this feeling I'd be waiting for too long. finally. hahah. kuaq dgn depa. alahaihhh, beronok ronok weh. takleh lupa.

then, satu hari tu abeyl mai. mai bawak aku pi jln2. he saved me from mati keboringan kat umah. thnks anyway abeyl. thanks for the treat, the kfc &wayang.

awesome movie Chronicle. lama gla tak jumpak abeyl tu since kuaq metrik la. dia dh la duk jauh, kat penang gitu. takpa, sudi gak dia mai aloqsetaq jumpak aku. ehh dakkdak. dia mai sbb ziarah sedara dia kat aloqsetaq. lpas tu dia boring, dia mai amek aku kat umah bwk aku jln. lama gak kuaq dr kui 3lebih smpai la kui 9lebih.
hahah. what a great nite :D thnks babe.

nanti cuti sem2, hg mai lagi kayh? hihi. bwk aku pi penang lak ka? aku lapaq mee udang sg dua err. :/

malas aku nk upload gamaq. 

okay, wifi kat kolej aku ni bukannya betui sgt. gelong ja lebih. 

dahdah. aku nak sleep. nak mimpi kat Le' crush. hukhuk *batukgedik*

till then. may peace be upon you :)



Q#Life is like a piano : white keys are happy moments and black keys are sad moments. But remember both keys are played together to give sweet music.

Comments

Popular Posts