treasurer tahu treasurer?

hai :)

aku boring sejuk (sebab hujan sebab aircond yg mcm kat kutub utara) kesepian kesunyian ke'forever alone'an dalam CAIS ni sorang sorang. aku tunggu babun2 dr apple cross tak sampai2 lagi sbb kononnya nk buat assignment sociology tapi bayang pun aku tak nampak lagi, so aku teruskan je la niat aku nk post entri baru blog bersawang ni. hiks.

nampak ceria je kan ayat BM aku kat atas tu? ^^ *angkat kening*
hmm memang ceria pun. *berpura pura senyum*

entri kat atas tuu. (skroll naik atas balik)
it's a news actually. dgn rasa mengadanya, aku nk cakap yg aku ialah treasurer. jawatan tu u'olls.
have to accept it reluctantly. cis. semua salah Santana yg mengada voiced up my name as the treasurer. ciskek la mamat ni. sengaja nk carik masalah dgn aku lettew. aku tau la aku selalu begadoh dgn dia dalam kelas. elehhh dia pun sama ja suka nyakat aku -..-

yg part paling takleh blah bila kena turun dr seat & pi ke pentas utk pekenai diri sendiri. jadah apa? aku ni dh la pemalu. *kwn2 aku sila muntah sekarang. kahkahkah* tepaksa lagi trun & cakap, "assalamualaikum (cis, pandai bg salam rupanya pompuan ni, perangai pailang) nama sy Erika. second year student...weh jgn la amek gamaq, bodo ahh korang ni" seriously, spontan ja penghujung ayat tu kuaq dr mulut aku. aku tekejut sbb membe2 aku dh hala phone canggih dorang ke muka aku. dh la aku tgh neves (kakaka) dah la ada senior2 third year, aku leh plak cakap mcm tu sambil pegang mic lak tu. aku keluar dgn harapan mereka yg dlm tu tak undi aku. please la jgn undi. bila masuk, tgok nama aku lak yg jd treasurer. ciss lagi sekali. geram lak aihh. =.=" geram dh jadi bubur. #peribahasajahanam

takpalah. aku terima ja seadanya. sbb aku dh balas dendam. nama santana pun termasuk jd exco pengangkutan. padan muka! ingat aku takkan balas dndam ka weh? kuang3. dia mati mati taknak amek position tu. tp sbb dh tadak masa sgt, nama dia pun kena jugak. wkwkwkwk. paden mukewwkewkewkew
~..~

okay. babun2 saya dh sampai. head back to reality. *muka lecturer sociology dh berenang renang depan muka ni* harus buat. kahkahkah

bye.


; If it meant to be, it will be. 

Comments

Popular Posts