te ri ma ka sih

due to the hard times I had last triple weeks, I'm here thanking those people who gave me so much support & lovessssss 
ihiks :)

yg tertengok tweets aku mungkin tau sbb apa aku jd mcm tu.

ada jugak yg aku bgtau sendirik.

aku text kata aku stress nk mati. sikit gi nk pi terjun bangunan. (to those yg reply to that text, gam sa ha mi daa~)

firstly, my beloved AYIE :) 

secondly, my beloved IMA :) 

thirdly, my beloved PAKBOYA :') 

thanks sbb ada di saat2 aku perlukan bahu bahu utk menangis :') tempat aku luahkan perasaan. :') aku tau mereka pun busy dgn assignments & stuffs, but for them to still finding time to heal me, that were just wonderful & caring of them. ohh how I love you guys so much.


haaaa, not to forget, million thanks also to P, W, H, Z & T . sedia hulur telinga & mata & hati & akal.

that's all I think.



p/s : terima kasih sudi bazir kredit bermesej dgn aku. aku sayang kamu kamu semua sangat sangat :*

Comments

Popular Posts