mari kenang kenangan lalu


2012, tahun kehilangan.
Hilang orang yang rapat dengan aku,
Orang yang aku dah anggap macam family aku sendirik,
Orang yang aku belajar untuk sayang sejak aku hidup,
Orang yang aku anngap macam mak aku sendirik,  manusia paling rapat yang tahu almost everything about me since I was born,
Then, aku hilang awesome (which I don't have any idea kenapa jd mcm ni),
Then, aku hilang kawan yang aku ingat masa aku mula2 kenai dia, kami akan lastlong (okay, yang ni dh terang lg besuluh salah dia),
Then, aku hilang rumie aku, orang yang buleh aku cerita, share & bergadoh at the same time(dia dah ada boipreng, aku pun dia campak ke laut laa citanya),

Hilang tak bermaksud mati, tak bernyawa.
Hilang kat sini bawa maksud yang dia, dia, dia, dia dah lain, dia dah berubah,
Dia dah taknak ada apa apa dengan aku,
Itu dia hilang.

Mungkin dia yang mintak untuk hilang dr pandangan aku, dari perhatian aku, dari aku.
Atau, mungkin jugak aku yang mintak semua ni jadi kot.
Mungkin karma? Ahh such things.

So 2012, hg tak la best mana pun. Hahaha, btw, nice journey this year. Niceeeeeeeeee -___-“
2012, aku tadak org yg aku anggap mcm mak aku, aku tadak awesome, aku tadak kawan, aku tadak kawan.
Mungkin aku yang salah.
Salah aku byk. Mungkin depa dah penat dgn aku.
Sick of me. Hmm
I can’t promise to be a good person this 2013, but I will keep trying my best, InsyaAllah J
I'm strong. & will be stronger even if I had to loss anymore of my favorite person later in the future. ^^




p/s; "when life hands you a setback-which it will, when you least expect it-don't ask why,instead ask, what next?- a wise man must have said it. 

Comments

Popular Posts