Tidak diundang.



12 Jan 2013.
22 Jan 2013.
29 Jan 2013. Dan hari hari berikutnya..
Tarikh2 yang menemukan aku dengan Goku. Yes, Goku. My Goku.
Opkos la bukan nama sebenar. Kekeke.

Dia datang

Unannounced.

He really brings out the bestest of me.

Dia datang

Dalam masa yang aku tak penah sangka

Betul la kata orang di barat, The Happiest Moment Occur When You Least Expected It. (lebih kurang mcm tu la quote tu, aku kurang pasti, tp you get the point right?)

Strange like hell, lajunya this thing between us  flow, but I don’t regret even a bit of it

Mungkin sebab bila pertama kali aku nampak muka dia, hunch aku kuat mengatakan yg this guy is super something special. 

But I was too arrogant to admit it in the first place. Hold on. Relax dulu, aku nak masa I need time.

You can call it Love at first sight or whatsoever I don’t give a damn.

But to tell you one thing, I love this guy.

Even my sister & her bff could see that. How he affects me.

Yes, he affects me. Big time.

Singkat tak singkat masa perkenalan, we are knowing each other, accepting each other goods & bads & tolerate with the flaws etc etc etc.,

Ya, dia tak sempurna, aku pun sama.

Tapi ada quote; No One Is Perfect until You Fell in Love with Them. Hmm true that J

Here, I introduce you to my Dark & White Knight, My Goku, My Supir, My Genderuo, My Little Piece of Heaven, My Boyfriend, My Favorite Guy, My Sister’s partner-in-crime. Hahaha


I never imagine my life like this. I could never see myself in this kind of situation, after everything that had happened, I already gave up, I gave up when the one I wanted never really wanted me back. Bila si bangsat penah kata, bukan semua yang kita nak kita akan dapat. Auchh, sampai sekarang masih terasa.

I never thought that someone could have the same feeling for me.

Aku tak penah tepikiaq pun woi, selama ni aku suka diam diam ja, sbb aku takot aku kena reject. Tak best ouh kena reject, rasa mcm kulit luaran dah tersiat. Dah hilang, malu woi malu.

So bila dia datang, di waktu waktu yang aku tak pernah duga, waktu otak aku masih berada di luar kawasan, waktu tu dia datang & he is so sweet & what can I say, he blew me away :’)

Goku, I still need to learn to know to understand a lot about you. Be ready.

Hang tau macam macam dah pasai aku-all thanks to my sister yg voluntarily jadi penjual cerita cerita adik sendiri- so I think this is my turn pulak la kan? Tapi aku nk kaut mana cerita pasai dia selain dari dia sendiri? Hmm -..-

I will do that. From time to time.

Sesingkat masa yang kita kenai, macam macam dah jadi, and thanks to him, he is always there, even kalau dia jauh pun, dia akan tehegeh hegeh jugak mai if anything happens to me.

Teringat kes aku terkunci dalam bilik. Pintu bilik tu terkunci sendiri and tak buleh bukak dr dalam as well as dari luar, time tu 4pagi, and you know what, he came and tadaaaaa, tombol pintu pun pecah dikerjakan dia and tadaaaa aku selamat dari claustrophobic  :D he came all the way from sek. 13 to sek.7 :’) nampak dak sweet tara mana boyfriend aku ni? Kekeke. *angkat kening*

So let the rest of the past story remains in my head and for the future? Hmm let just leave it to us.

Awfully shy and head over heels for him, I am admitting that love is really swinging in the air, baby.

Hahaha.




p/s; finally, I finished read the Fifty Shades Trilogy. What a great piece of work there EL James. And thanks to anakboya for lending me the trilogy.
     ; Goku, hg dah dapat YES dari family aku, G8 & my closest friends. Sebab tu hang seronok kan? Closest friends, you know who you are kan?



Okay, till then.

Comments

Post a Comment

Popular Posts