selamat ulang tahun

beberapa hari yg lepas, hari jadi manusia closest to the bone kakak aku. yakni kak Fard
lalu aku sebagai manusia yg penuh rasa bertanggungjawab dan penyayang, waksep lah ke dia. selamat hari jadi" mcm yg aku selalu buat. yelah zaman sekarang memang zaman org berkomunikasi menggunakan social media seperti waksep, wechat, beetalk, viber, skype ajadaha lagi lah banyak lagi k. torang sekarang kalau nak bersembang pun video call guna skype, takpun wechat. yalah benda dah mudah kan le ni. kita manfaatkan. gittu.
jadi sebagai manusia yg hanya berpraktikal dan tidak menerima elaun dalam waktu terdekat ini, kredit fon aku pun di bawah paras normal lah kan. nak mesej takboleh. nak call apatah lagi. 
jadi jalan penyelasaian kepada masalah komunikasi ni ialah manfaatkan penggunaan social media lah. kannnnn?

okay cukup dah mukadimah. 

oleh sebab aku malas nak taip panjang panjang. aku post aje screencap yg aku ambil. conversation aku dengan birthday girl, Kak Fard. 

akhir kata, Selamat Ulang Tahun. 

:)







mai sini nak highlight apa yg Kak Fard cakap; Takda orang dalam dunia ni yg appreciate n sayang kami kecuali erika nabila.. n tulis blog utk nyatakan ksh syg.. tapi depan garang macam singa n bajet cool. 

kahkah. betoi la tu. 

dia memang poyo!!


till then. pischo!


Comments

Popular Posts