simpulan yang tersimpul

whoaaaa lama gila tak hapdet blog

rindu siaaaaa

praktikal dah lama habis sebenarnya

tapi awal bulan haritu 10hb - 16hb Oktober, aku telah dipaksarela ikut Konvoi Kembara Bahasa peringkat kebangsaan anjuran DBP.

to tell ya the truth, it was one hell of exhausting. penat gilaaaa sbb duduk dlm kereta and just konvoi. we represented Kedah from Zon Utara. mula mula konvoi dari Perlis - Kedah - Penang - and last tempat bertemu semua zon konvoi is, Putrajaya.

tolak tepi kepenatan yg membuak buak, it was a great experience. one of many yg takkan aku lupa. aku thankful sgt dgn abg Bob sbb invite/paksa aku ikut benda ni. semata mata sebab dia takmau aku balik shh alam lagi. kahkah niceeee abg bob.

aku pi perlis kot weh, aku takpernah pi perlis kotttt. pehhhh lima malam yg best. duk penang, geng konvoi penang bawak pi jalan2 penang, duk sepang, kami buat pala semua. keluaq melepak semua geng kedah + penang yg havoc. ohmaiii aku takkan lupakan the memories dgn depa.

yg paling best. malam kemuncak ada persembahan. km buat boria. and to my surprise, km naib johan wowowowwoooo! tak peduli pun sbb kita mmg have fun gila gila atas stage tu. dgn aku jd bekap singer. kahkah paling lawak. punyalah cri point takmau telibat, sekali mmg kena panggil depan2 suruh jd bekap singer. pun bolehhhh~ bolos saja dinding itu! kakakaka

balik tu geng kami naik cameron. first time jugak tu. hihi hihi

sejukkk woo! shopping bantai stroberi (yg diberi nama ceri) shopping stroberi kering yg sedap gila! strawberi hidup yg masammmm! pehpehhh

i should go there again, some other time. hanimun maybe? haha ohh teringat tajen cakap, "hg kalau duduk atas ni tobat hg suka punya. sejuk sejuk mcm ni, kan?"

hahahaha budak ni macam tau tau ja aku suka sejuk2 mcm ni. kahkah sukaaaa! boleh kot beli rumah sebijik atas cameron tu? emmmm #wishlist

nak tengok gamaq kan? kan? i dah agak dahh

kejak aku try letak gamaq. dari dua malam sudah aku try, asyik takboleh ja. aku pun taksure kenapa ~,~"

the konvoi zon utara representing Kedah DA 

singgah shopping dekat padang besar. nak shopping pun ada rider trafik yg jaga. peh power!

geng 8881. (pilot abg z, co pilot (iols), tajen, abg bob & sha)

penat seharian atas jalan, sampai teleleh lah. nasib baik dlm van. luas sikit

sambil drive sambil makan sambil karoke. kahkah happening la siaaa

acara selfie takpernah dilupakan walau dimana kami berada. masa ni atas Penang second bridge

acara kemuncak. dkt PICC. pertembungan semua zon konvoi (utara, tengah, selatan, timur, singapura)

nak selfie berdua ada pulak yg suka menyelit. hahaha

kami ponteng acara. pergi melepak dkt alamanda. kahkah jahat 

Manbai tgh soundchek. aku pi duk depan muka dia. cekcek 123

sesudah persembahan boria zon utara. yeahhh! 

otw balik kedah, singgah sekejap di Brinchang

ladang teh katop. boleh tgkap gamaq ja la atas ni. hmm teringin nak cabut daun teh ~,~

stranded dekat rnr gunung semanggol. kami main UNO sambil makan kuaci

battle UNO di tgh2 pagi 

battle UNO. semua muka first time main UNO. sapa jd tok guru? siapa lagi, aku lah! haha. berguna jugak beli UNO kat toys r us kat alamanda itu hari. hehehe

kbye! 

Comments

Popular Posts