surat untuk


aku tahu dia tak gembira
aku tahu senyuman dia dah tak se genuine dulu
aku tahu dia regret ada kami
mungkin dia rasa takda kami pun takpa sbb kami takpernah nak tolong ringankan beban dia

aku tahu dia penat hidup macam ni
aku tahu dia sunyi lepas malam malam dia dah takda teman sejak 11 years ago
aku tahu dia rindu teman dia yg dah takda tu
mungkin sebab tu dia cuba percaya yg true love tu exist more than once
even with the wrong person. 

aku tahu dia bosan buat benda yg sama for almost 36 years of her life
aku tahu dia tak senang
aku tahu duit dia tak pernah cukup
aku tahu banyak impian dia yg masih tak tercapai
dan aku tahu dia dah betul betul tak kuat

aku tahu yg dia cuma berpura pura ada senyum dekat wajah
aku tahu dia cuba selindung duka

If I could ask God anything, I'll ask for Him nothing but make her happy. Just make her happy.
I really miss that smile of hers back when things were just alright.
I really miss her laugh back when her partner was still here. We were just alright.
We were just fine. We don't have enough moolah, but we were okay. 
We were just alright

I miss back then. Things were just alright.
Alright is enough for me. 

Comments

Popular Posts