nothing w/o love

hepi besday to me 
hepi besday to me
hepi besday to meeeee~~

setahun sekali, dengan bantuan facebook, anda akan rasa dihargai atas kewujudan anda di muka bumi ini. 

aku pun berasa yg sama. dengan bantuan facbook, dan juga ingatan tulus ikhlas hasil makan kismis doa selalu, depa ingat lah hari kejadian aku.

mula mula aku tak kisah sgt kalau notifications kat facebook tak naik sebab takda org wish kat facebook. 

sebab bagi aku, kalau org tu betul betul nak wish aku, depa akan cuba juga reach aku. kan?

so, thanks all yg pm kat facebook sbb aku dah private kan wall facebook aku. semata mata hampa pm aku sbb nak wish aku kan? thanks gais. aku appreciate walaupun aku ada yg tak reply. aku kerja
aku malas bukak facebook jugak sebenarnya.

yg mention kat twitter. terima kasih. aku baca. cuma tak balas. sorry. lepas ni mesti dah nyesai takmau wish aku dah kan? hihi

yg reach aku kat waksep jugak, yg wish kat wechat. yg call guna waksep call. terima kasih

FOOD IS MY PASSION.

aku suka makan. siapa yg tak suka makan weii? org gila pun tak gila lagi nak tolak makanan. nak nak lagi makanan best. hehe

so besday aku, aku wrapped up kan dengan org yg pertama wish is teman sekerja aku, yg aku panggil Dekk. kemudian belon yg aku dapat dr kak Hanto. nak menggelupoq aku bila dia letak belon plastik tu kat depan muka aku. fuhhh cuak boleh?

lepastu dgn panggilan talipon jarak jauh Bintulu-Shah Alam. terima kasih kamu, kamu tahu kamu siapa :')

mesej waksep yg masuk berselang seli dgn sms ucapan selamat dan doa yg baik baik dr mereka. terima kasih. 

Aku mengantuk malam tu sebab esok tu aku kerja pagi. jadi aku tdoq

sebelum aku tdoq, ada lah beberapa manusia yg sudi nyanyi lagu besedeiii kat aku. Terima kasih.

kakak aku balik kerja, dia bawak aku yg banyak songeh ni makan kat MURNI DISCOVERY. yihaaaa aku diam lah kejap sbb aku tgh bengang sebenaqnya kat si Yeen tu. kata nak bawak aku makan kerang tp diam ja. aku punyalah kerja pagi sbb nak keluaq makan kerang malam tu. tengok tu dia diam pulak. lahanet betei. 

kak aku penat tgok aku duk membebel kot, so dia bawak lah aku pi makan murni. aku makan spegeti ayaq poison. emmm sodap!


balik rumah kenyang. diam sat lah mulut aku ni. tiba2 tgh sedap aku landing kat katil, ada yg waksep "nak makan kerang dak?"
"nakkkkk laaaaa" 
walaupun aku makan spegeti dah tadi, tp aku tetap nak makan kerang bakaq pantai remis!


aku dah lama mengidam tau. dah dua bulan ka tiga bulan aku bgtau dia aku nak makan kerang bakaq. akhirnya tercapai jugak impian aku nak makan kerang bakaq kat pantai remis. yyihaaaa! 

happy stomach is happy me. (abeyl penah cakap dulu)

tiga penggan beb kerang bakaq, puassss! sotong bakaq lagi, ikan pari bakaq lagi. eiiiii surgaaaa kah ini? 


dah balik ke Shah Alam budak2 kerja nak ajak lepak sambut besday aku lagi. maigadddd Kaa kena standby baju lusuh. tobat kena mandi ni. Aku punyalah plan takmau keja malam sbb taknak kena mandi tepung bancuhan. sekali, kena jugak. 

thanks gais sbb sambut besday aku mcm ni punya meriah lagi. lepak mamak smpai 3 meja gabung. dgn kutip duit sbb nak beli kek lagi. serious aaaa awat hampa semua ni sweet sangat? aku tak kuat tau. 

makan banyak gila aku hari tu. kalau tak diam jugak aku pun taktau nak jadi apa. hahahahahaha

taktau nak ucap terima kasih berapa kali. 

tak sangka disayangi sampai mcm ni sekali. tiga kilo tepung tu kalau kita buat cekodok dah boleh buat kenduri doa selamat tau? hahahaha kat muka aku jugak hampa nak boh. 



mula mula, kita niat nak kerja just for the sake of kerja ja. maksudnya mcm I dont mix business with pleasure lah. kononnya mcm lepas kerja dah taknak ada apaapa hubungan ataupun ikatan dgn colleague lah. kononnya lah mcm tu. 
nah sekali Tuhan nak bagi, depa lah yg aku makin sayang sekarang ni. buat baik sama sama, buat jahat jgn tnya lah, mmg kena bersama lah. 

hadiah tahun 2015 ni Tuhan kasi yg paling rare dan real. 
grup #312 dah mcm famili aku. anak anak DURHAKA tu dah mcm famili. 
kita taktahu perkenalan kita ni selama mana, tapi aku harapkan Tuhan lama lama kan lah. memang setiap perkenalan tu ada perpisahan, aku cuma harap Tuhan lambatkan perpisahan tu. kalau boleh biar tak ada ucapan selamat tinggal. 
sebab aku tahu aku tak kuat. 


belon plastik dr Nyawa, kerang bakaq dr Yeen (Yeen kabor mcm ni, consider this is my gift to you), seprais kek besday dr geng Durhaka & Denai, acara kemuncak tepung berganda!!

Manje dtg jauh ni semata mata nak sambut besday ai :") tengs Manje




dengan twinn, sekali lah malam tu sambut last day twin kat #312 kan twin?


DURHAKAAAAA

hantu tepungggggg!!!!






kerang bakaq yg dah lama diidami. besaq weiii best weii makan weiii

okay dah. dah lah kan? nak byk2 buat apa. nanti uols jeles sbb takda org sayang uols mcm mana ai disayangi kannnn? *riak*


Comments

Popular Posts