Jaaarang Jarang

Hai!

sebab tiba tiba aku update blogpost ni jangan lah kome semua nak hairankan. Mungkin hari ni aku terlebih rajin? perkara perkara mcm ni jarang berlaku kan? ahaks. 

Sebenarnya aku nak bagitau mengenai ke'eksaited'an aku bila dapat pergi Taman Eko Rimba Bukit Nanas, KL. baru baru ni. 

Aku sendiri pun pelik kenapa tiba tiba offday aku boleh sampai ke sana? bangun pagi pagi, acah acah nak buat brekpes la konon nak piknik atas bukit tu kan? hahahahahahha hampeh. tapi aku berbangga la dengan diri sendiri. Sebab boleh persuade bepreng ikut aku sekali naik bukit

bagi yg taktau atau konfius, 'apa benda taman eko rimba bukit nanas ni?' bukit ni sebenarnya satu satunya hutan simpan yg masih lagi elok dan terjaga rapi eventhough lokasi dia yg berada di tengah tengah hutan konkrit KL. takdak la tengah sangat pun. utk orang yg sangatlah jarang jarang seumur hidup sekali ja nak buat aktiviti2 luaran ni kan, macam aku, aku rasa eksaited la kan? 

I came to acknowledge pasal kewujudan hutan simpan ni bila aku tertengok kat fb ada org share. pastu pas baca macam berkenan la. Aku plan dah nak pi situ since last month, tapi aku hanya mampu plan. terbabas tdoq la, berkelai dgn bepereng la, mcm2 lah aral yg melintang time tu. sampailah ke minggu lepas, yakni hari Khamis, akhirnya tertunai jugak impian aku nakpi Hutan Simpan Bukit Nanas. hihu

Aku sebenarnya teringin nak jalan kat Canopy Walk tu. Canopy Walk tu merentasi hutan tu la. best la sbb aku mmg nak pi situ pun. 

malas lah pulak nak cerita semua benda. 


yang pasti, it was fun. 

Naik bukit semput tau dakkkk?? tapi best


hmm


Aku nak post gambaq jugak. Tapi gamaq tu semua kat dalam fon. elehhh malas nya lah nak transfer. 


hampa gugel ja lah kan senang? haha


tenkiu bepreng sbb melayani nafsu aku yg pelik pelik tetiba nak naik bukit lah apa lah. lebiu :*

Comments

Popular Posts