Hai Selamat Datang 2k17

Hai.

Wah rasa sangat lama tok nadoq noh tak update blog. mihmihmih

Terlebih dahulu aku nak mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua pembaca blog usang ni. (ada ka pembaca??????) 

Aku harap tahun 2k17 ni memberi segala kebahagian, kesenangan, dipermudahkan semua urusan kita. Aku harap tahun 2k17 ni memberi makna sesuatu kepada kita. tak kisah lah dari segi apa sekalipun. 

Yang bakal buat kenduri nasi minyak, yg bakal bercuti menjelajah segenap benua, yang bakal dapat pekerjaan yg lebih menjamin masa depan, yang bakal timang anak kedua, yang bakal drive kereta baru vroom vroom, yang bakal masuk rumah baru, alhamdulillah. semoga kita tergolong dalam orang orang yg bahagia tahun ni.

AZAM?

Azam aku tidaklah over, cuma berharap peroleh segulung ijazah so that boleh lah aku kuntumkan senyuman di muka muka orang yang aku sayang. :)

Dapat kuruih pun jadi lah, untung untung dapat la cincin emas kahkahkah

Semoga trip 2k17 tercapai

Semoga perancangan menyimpan untuk travel tahun 2k18 tercapai

Semoga semua orang yg aku sayang peroleh kesihatan yg baik sepanjang tahun, Amin. 

sedihnya dengaq kata Running Man dah nak sampai last episode????!! tu lah sumber kegembiraan aku masa sedih sendu dulu. 


I really hope this year brings at least something for everyone of us. 

Comments

Popular Posts