BULAN LIMA

Ehek hai.

amboi kemain lama tak update, nyaris nyaris lupa kewujudan seketul blog ni. 

Takda apa yg nak di rant kan pun, cuma nak Wish ke diri sendiri, Selamat Hari Jadi Dearself, (((mampoihh pi la dah belated berapa hari pun, dun careee)))

tak lupa juga kepada May babies, Ef, El dan lain lain sorry kalau tak ingat, sbb tak penting kot. ahaks




Bulan ni best dia lain macam, Bulan ni macam macam jadi beb, ini pun bulan ni belum betoi betoi menutup tirai pun wei, 

few days before birthday aku, aku sakit gila kat bahagian lower quadrant, imagine i cant even sleep well, kencing well, i cant even wear jeans. it was disaster and torture.lepas kena gempaq dengan kaklong, suruh aku pi check dekat doctor, and dah diberi ubat, I. Am. Now. Okay.

Lepastu birthday aku, aku kerja. sad lyfe kan? 

lepastu aku pergi shah alam after almost half a year tak pi sana, I had a blast.

Lepastu ada org cari pasai dengan aku, (((bukan sorang okkkk, tapi aku watlek))) sebab yg suka cari pasai ni sebab depa takdak apa yg kita ada. so, hampa pun tau la level depa kat mana kan?

Lepastu Spek aku patah

Lepastu gigi aku patah ((hati dah selalu patah, wkwkwkkkw, kkk gurau))



dah lah aku malas nak menaip


Happy Fasting everyone. jangan sahur siang k!



love,
Kaa

Comments

Popular Posts