soul luu shenn ;D

hemhem. hoihoi alls. :D *biadab gila aku men hoihoi lak.* senyum sikit *pis kat tepi pipi*

okek. dah. cukup gedik dah kot. :\


current news ; mommymonster nak mai sini. mai sini. sini mana? sini laa. kuching yaw. hikhik, seronok doe.
                      bila? esok weh esok! *ok, rasa mcm aku excited sgt pasepa taktau? aku sendrik pun keliru.*
                      dia mai tiga hari. so, yg tak best aku just buleh jumpak dia sat ja. sbb isnin tu schedule aku mmg pack siaaaalll. aku free mlm ja. teddiaaa. mcm mn nk bwk mommy tgok boya? pfftttt. okek, sat aku kna plan baikk punya nih. hikhik. bukan salu org jauh nk mai nih. heee~  bajed aku reti pulak bawak keta nk bawak dia pi merata. hukhuk. akanku hire seorang driver yakni teman sebilik aku yg baik lagi pandai memandu kereta itu. uhuks. *bajed puji tinggi menggunung ni dia nk baca ka blog hg yg serupa gampang ni? mmg dak la jwb dia*

so as preparations tggu mommymonster nk mai ni, aku pun kuaq err semalam, pi survey hotel yg beliau bakal menginap tu kan. before tu aku mmg dh gugel map la tempat tu, bopa jauh dr kampus barat. hmm. mmg tak jauh mana pun laa. 29mins from west campus bak kata gugel maps laa. aku pecaya kot. siap aku lukih lagi plans & dirctions nk pi situ. mmg noob la aku ni kann? well, org kata, kalu taktau, sila jgn malu bertanya. so, aku guna altenatif yg ada dgn bertanya kat gugel :P pandai kan aku? hukhuk. =_____= *muka belagak sikit*  nk wat pandai redah ja mmg tak la kan? sbb aku baru sebulan kat sini. lagi satu, jln kat kuching ni bukan mcm kat semenanjung doe. kalu kat semenanjung tu hg ikut signboard pun hg buleh smpai destinasi cinta hg tu. sbb signboard mmg setai gedabak punya. tp kat kuching ni mmg tak sama langsung. signboard bukan kat tepi or atas kepala mpa. dia kat bwah. okek? bawah. memang agak derita la nk carik jalan kan? huaaa. mmg mencabar kredibiliti aku sebagai seorang penunjuk jalan yg berjaya err. hukhuk


dgn berbekalkan dua keping ketas A4 yg dh sedia conteang directions yg aku tiru sebijik kat gugel maps, aku pun gerak la dgn rumet aku yakni si Taf yg sememangnya a drifter, rented an auto Honda civic version lama mcm yg cik Am punya. hukhuk. cuma hat ni kaler hitam. *perlu ka aku nk compare & contrast kaler keta tu? mcm tak penting pun ada gak* hg gila erik! *okekeke, tauuuu* okek. event ni happen agak2 dlm kui 7pm mcm tu laa. okek. kmi dua mmg sawan sbb nk pi carik tempat yg mmg taktau kat mana time malam. mmg gamble terok la bhai :/  yg seronok tu bila lampu jalan kat sini mmg setai tak bukak. syg sungguh depa ni dgn elektrik. huaaahhhh. payah nk tgok jln tau dakkk? pffttttt. seb bek tak jd apa2. hmm. thnk god.


okek, lepas silap beberapa jln, jumpak gak err dgn hotel tuu. :D  seronok hbaq hg.
lpas tu si Taf terus ja pi The Spring. nk dinner katanya. time smpai tu dlm kui 9pm. ada sejam g nk round2 dlm the spring, sbb dia katop kui 10. hukhuk. seb bek sempat gak aku beli ehemmm ehemmmm ;

new crème brulee frappuccino with additional awesome chocolate chip blended together. :D


one word ;  absoyummylicious

salunya, kalu aku pi starbucks mmg aku akan beli caramel frappuccino pun. tp yg latest frap blended ni mmg terbaikkkkkkk nok. mmg aku duk teringat ringat smpai ke sekarang err cerita dia. haaaahhhhhh. kena pulak Starbucks ada VIA dah sekarang. haaaaa, lagi la gumbira semua fanatikos starbucks ni. hekhek. =____=
tp kalu ada VIA pun kalu rasa tak secocok mcm yg barista starbucks buat mmg merana laa. 
tapi aku nk try gak la beli VIA nti. nk try jd barista :") kalu jdi, nti cuti sem buleh apply partime barista lak. kihkih. tedddiaaaaa, anganangan mau setinggi yg buleh kan? hahah. 


till then kawankawanalammaya. (:
nanti aku hapdet gamaq mommymonster & taf. hikhik.
I miss you so much mommy :")
cepat la mai cepatlaaaa cepatlaaa cepatlaaaa 


pis 
-E




Comments

Popular Posts