this week is the fifth week

yepp. fifth week here in Samarahan. Unimas to be exact.
pheww. baru hg tau rasa penat tu mcm mana erik. hukhuk.
yalaa. cuti lama ngat, smpai nk pegang pen nk tulih pun tehegeh hegeh lagi gua ni.
errkk. assignments dah mula menampakan taringtaring mereka. huaaa~
banyak la pulokkk nk kna wat, nk kna baca, nk kna revise, nk kna research. damn.


walopon lecture just dua jam, tp dua jam tu aku rasa mcm, huaaaa, tak cukup! hahah. *nmpak dak aku buhung kat sini? hikhik*. jadual aku mmg pack laaa. nk jimbajimba pun tak sempat. hari isnin lah paling aku tak suka! setat klas direct ja dr kui12 smpai 6. mmg hampir berasap gak err hidung ehh otak aku.
heuhue.
adapt adapt adapt!
you know yourself better erik! heheh  (:








#q ; Stand up for what you believe in, even if it means standing alone.
-E  

Comments

Popular Posts