layan paranormal activity yg mmg ditunggutunggu




sebenaqnya gua tgok cita ni lama dh. la ni baru terasa nk post kt blog. muahahah.
mcm besa la gua pi tgok dgn taf, plus kedekiang & kwn kedekiang. 
hihi, actually, aku kuaq dgn depa bukan nk pi tgok wyg pun memula tu, km kuaq sbb nk pi spital. ehemm, ada la perkara yg jadi yg kena pi spital tu. uhuks *dahdah, cerita lama*


but then, dh settle keja kat spital, si kedekiang suggest pi kuching. aku follow ja sbb km pakat2 tadak kelas KD ptg tu (KD tu kelas ketrampilan diri) 
kwn kedekiang pun drive la pi springs. pilih2 movie, then aku ckp nk tgok PA3. hihi. 
at last! aku mmg tggu kot movie ni kuaq. haaa. *I'm a DHF Paranormal Activity, btw.*


hmm. tekejut gak la tgok movie ni. damn. lagi terasa cering dr yg 1 & 2. hmm. nice nice. 
nti nk dnld lah. hahah. tgok dgn adik2 dgn kak hanto, depa tu dh la penakot. muahahah. seronok gempaq depa lpaih tgok cita2 jenih macam ni. hahah :)



smpai sini ja la kot aku mereben. nti smbung len. la ni nk study titas. ada exam esok. hukhuk :/
wish me luck yaw!  
pis.







Q#Each heart has pains but with different expressing ways. Some hide in their eyes, while others hide it in their smiles.



Comments

Popular Posts