Happy reading, happy loving.




Amboi leh tahan mengada tittle post ni -..-

Di jam ni aku tgh kalut in preparation nak amek midterm exam, paper marketing & trade union. But still, tgn aku ni haa yg gedik nak jugak buat bloqpost yang kesekian kalinya lepas balik dr cuti midsem bebaru ni. Hehe. So aku layankan ja nafsu nk menaip aku nan satu ni. 

Amboi rangkap pertama dah lebih kurang mcm esei bm ja ~..~

Cuti mid semester IV, first time ever aku balik semenanjung. Tak penah penah aku balik selama ni ila cuti seminggu ja. Selalunya aku lepak ja kat umah, jalan2 cari ehem ehem dgn geng2 aku. Tapi kali ni spesel kes. Kakaka. Aku terbeli tiket Malindo.air yg nakharom murah tuu, two-way ticket harega rm76 jaa. Mana nk dapat cek oihhh?? Haaa, see, sbb aku teruja sgt tgok hrga tiket yg bapak lah murah smpai aku terbeli on the spot via online banking. Mihmihmih. (gedik bunyi gelak ni kan?ahh persetan)

so aku balik la shah alam. 

sapa amek aku kat KLIA? ehemm sapo laeii, si Goku tersayang lah. kakaka

so aku abeskan cuti seminggu itu dengan membuat tahik mata, layan drama kat laptop, menongkat dagu, mengira bintang, buat pandai, makan makanan enak, berkeliaran dengan manusia manusia kesayangan :')

konklusinya, 
cuti midsem ni tadak la best mana, best bila buleh jumpak KakHanto & Goku & member member ja.
nak kata spend almost everyday dgn meka pun dak jugak
you know, yang cuti tu aku ja, yang tak cuti tu depa -____-

but still,
I appreciate it much :')
thanks for everything dear lovessss

millions thanks to KakHanto; sbb payung makan minum shopping dan segele gelenyeeeew
millions thanks to Goku; sbb usaha amek aku dr KLIA (susah payah tehegeh hegeh mandi siap2 sbb baru balik keja semata sbb takmau gewfren dia balik nek public transport) buat beger bakar super special khas dr Goku utk kekasih hati dia; Erika Hisham (sedap gila okekk?), bawak aku pi tgok wayang even though dia baru balik keja (yepp, kami tgok midnite movie ja; The Olympus Has Fallen mmg bestt^^) bawak pi beli mcflurry pepagi buta sbb perot aku ngidam (gedikk) and other moments we spent togedahhhhh :D

sebenaqnya bukan ini yg aku nk post, aku dah lupa ni nak post apa. kakaka
biaq lah. nanti nanti aku rajin aku post lah.
skang baca ja post geli geli aku ni, hiks
k till then
adios 
may peace be upon you :)


Comments

Popular Posts