di luarnya tenang tapi Tuhan saja tahu

 kau tahu betapa peritnya aku kebelakangan ni? 

kau tengok lah sendiri. 

ni buku Research Methodology (RM) aku. tu baru sikit. setiap helai ada ja aku doodle nama dia -,- 


ni pulak helaian kosong. saja la tangan tu gatai, takleh duk diam. nak buang semua kertas ni susah tahu? 


ni ntah lah buku apa, RM jugak kot -,- 


ni kertas kaler kaler yg aku penat perit create khas utk dia, masa birthday dia dulu. Dia tak sedar kot betapa dia dah hancurkan aku? kalau move on tu senang, sesenang aku koyak koyak semua kertas, sesenang aku renyok kan semua kertas. kalau. 





nah;
semuanya aku dah selamat buang dalam tong sampah.
tapi ini bukan kesinambungan cerita Aku Dia dan Tong Sampah ye? 
aku buang bersama harapan hati aku akan berfungsi seperti biasa semula. dengan harapan otak aku akan berfungsi normal semula. 
ya mmg betul. bukan semua pun aku buang. buku nota masih ada dlm kotak kuning, jade bracelet dia masih ada dlm handbag aku. nama dia masih ada dlm contact list aku, cuma tukaq contact name ja la. texts dia dlm sim message masih ada. aku tahu aku pathetic. aku nak delete semua. aku nak. tapi aku tak berani. takot air mata aku tumpah lagi. nak bukak fb punya news feed pun tak berani lah mana tau kalau kalau ada status update dr dia, nak delete dia dr frenlist pun tak berani. tak sanggup nak tengok muka dia. tak sanggup nak hadap hati yg sakit lagi. 

penat. 



Comments

Popular Posts