tak lekang



ringan
segala masalah.
leka aku ketawa,
bila didampingi mereka.
mereka
kesayangan aku yang paling utama
bila di bumi kenyalang,
bila jauh dari mata keluarga.
Indah,
semoga indah hingga ke hujungnya.
kerana
aku dah mula sayang.
terima kasih
ada di saat aku perlu
ada di saat air tak mampu lama dalam mata
ada di saat aku penuh celaka.
Terimalah kasih aku ke kalian,
Has, Zaty 
:'D









please be strong dear Hasniza Hamdan aka Omak :')
I'll be here, right where you want me. 
we will always be here for you.
jangan pernah kata hati kau takkan pernah tabah lagi, 
ingat kau ada aku. ada kami semua.
aku tahu ini ujian paling berat bg kau. 
aku ada ni, pegang erat tangan kau, peluk kejap badan kau.
aku tahu aku bukan kawan terbaik yg kau ada, 
percaya la, aku cuba jd yg terbaik.
sumpah.

sorry for your loss. 
kerana. yang mati itu pasti, sayang :')

Comments

Popular Posts