hai. bosan datang lagi.

ouh hai. 
ada satu malam tu, aku tweeting dgn this one lady
Dia ni ada buat zine Kandi Merah Jambu. which I got for free from her.
I kinda like her karya karya. puisi dia mmg pehhh mantopp habes.
So malam tu dia ada bukak sesi bertanya. tanya la apa saja, eventho soalan hg merapu tahap jembalang sekalipun, dia akan jawap. 
aku pun tanya la. 
soalan aku mmg bangang jugak. soalan yg aku sendiri dah tau jawapan. but still, aku pedulik apa.
aku tanya. 

aku printscreen la senang ye dak? aku ni malas serta bosan ni.


entah lah kenapa aku tanya soalan mcm tu ke dia. tapi tapi 
her answers make me think for awhile jugak la. 
thanks akak Pipi. :')
I'll keep supporting your work!!

ni lah dia zine Kandi Merah Jambu buatan Kak Pipi :')
best okay? 


till then.
bye 

Comments

Popular Posts