Tuhan, aku mohon ampun.

semalam aku aku aku aku aku emm emm emm
ahh semalam empangan air mata aku pecah.
macam tembok kena hentak dgn Thor punya hammer tu. hahh
kau bayang lah sendiri berjurai mcm mana. tak kosser aku nak explain. malu.

kenapa?

gadoh dgn pakwe? harommmm, pakwe pun takdak. 
kahkahkah.

so?

sesaja aku nak menanges. ahaks. *pentipuuu!*

dear Ultraman, 
thanks for the advice :') 
I know you're worried about me. with this things come messing up with my life sekarang kan? 
but I can do nothing. so do you. 
hg kata ada silver linings behind all these yg tengah menimpa aku ni.
aku counter hg balik, aku kata "silver linings mende? Bull. Bala ja tak sudah sudah" 
dah macam org takda agama, dah mcm org takda Tuhan ja aku jawap mcm tu kan? -,-"

hg kata, "aku tau ang tgh down. but dun give in to despair. one day you;ll get out from this. believe me"

seriously, aku tak boleh nak cerita kat sesiapa pun yg tanya aku, "woi hg apa masalah?"

bukan sebab aku tak sudi. tapi sebab aku malas. malas nk menyusahkan org.

I know I better keep it to myself.

Ultraman tu tau pun sbb dia paksa aku gilagila sampai aku meluat nak layan dia. sebab tu aku cerita. 
hmmphh. 

sorry la for those yg tanya tu, concern sgt ke aku. 
sampai mai serbu bilik, kantoi aku tgh tekup muka dgn bantai & layan nanges sorang sorang -,-"
cis.

yg gigih call tapi aku purposely tak angkat tu, emm emm sorry. 
I dun have any soul to talk to anyone pun. sorry again.

yg tanya, "woi hg reyau ka?" (kak aku lettew)
aku dgn lajunya berpura pura, batuk batuk sikit then jawap "dak ahh. mana ada"
amacam? power dak skill menipu aku? ahaks.

aku okay. 
don't mind me. 

I know this thing won't last. I know.

sebab,
masalah tu datang aku tak pernah jemput.
dan bila masalah itu nak pergi, aku takkan pernah halang.
cuma masalah kepada masalah itu cuma masa.
bila dia nak pergi?
bila?
dekat mata aku, aku nampak hanya masalah dan bayang bayang masalah.
mana cahaya?
mana?
mana Tuhan?

Comments

Popular Posts