jadi aku sedang berfikir.

#AntaraGarisan

Hidup kita selalu diberi pilihan, namun kita selalunya tersepit dalam membuat keputusan sama ada baik atau buruk takpun betul atau tidak. Nukilkan saja kisahnya.

kalau di google translate kan #antaragarisan itu jadinya

between the lines.

selalu saja aku baca atau dengar org cakap, "read between the lines"

mengikut kefahaman aku, dia suruh aku baca apa yg tersirat lah kan?

is it?

"mendung mendung ni, hg pi basuh baju buat apa?" read between the lines.

jadinya, "sat gi hujan yg hang pandai pi basuh baju pasaipa? hantaq la dobi" itu kalau aku yg read lah. kalau org lain aku takpasti. haha

sebenarnya, kalau cerita pasal antara garisan, aku paham ada byk lagi contoh contoh lain yg elok.
saja aku senang kan bg contoh cuaca mendung/hujan. 

takda sebab apa. saja.

otak, mohon idea nak berkarya. 
aku juga teringin tengok karya sendiri dicetak dan dijual.
hiks.
mungkin, mungkin. Siapa tahu 2014 bakal beri kejutan.


cerita hati? dah lama mati.
aku dah penat mencari
juga penat membenci
apa lagi menanti.
biar saja begini
kalau ada, maka ada lah
kalau tak, aku tak apa. 
Tuhan tahu yg terbaik utk aku.
cuma aku yg terus lesu,
jemu. 
maka aku serah seluruhnya, kepada Mu. 
#29Disember

till then. 
peace, bye.

Comments

Popular Posts