DECEMBER BABIES

first and foremost,

Happy 23rd Birthday to Omak ese


HASNIZA HAMDAN


dengan ucapan; ese mintak maap sgt omak sbb lupa terus besday omak tahun ni. tahun ni takdapek lah ese nk kasi omak kad besday besar gedabak mcm tahun lopeh ye dak? hihi tiga tahun bersama, mghadapi segala sudah sonang onak duri ranjau kehidupan, ese sayang sgt ke omak. rindu ese nak tengok omak tdo tekangkang sambil earphone bebelit kat muka omak. Rindu ese nak makan masakan podeh omak tu, ese makan jugak walopon air mata bejejeh keluor. masak lomak cili padi. fuhhhh sodap gilooo. boleh gilo ese makan tu omak oih.


haha sorry loghat nismilan ese ni huduh bonar kan? nanti ese akan improvise sbb ese kan bercita cita nak bg omak bermenantukan org nismilan? kekekeke amin amin semoga dimakbulkan tuhan. hehe


selamat hari jadi omak! miss you so much!





usaha nak kembangkan hidung yg aku fail secara epiknya -..-


takda org baca kan blog aku ni? so aci lah kan aku post gambo ni kan? hehehehehe *gelak jahat*


    second December Baby;


NADIAH SAARI


taknak cakap banyak. nah siap satu video untuk kamu.


enjoy! 





mcm poyo gila kan video ni? mihmihmih seminggu wei aku nak bg siap benda ni. Aim aku satu ja, nak balas dendam pasal dua tahun dulu hang pun buat aku reyau jugak pasai buat video mcm ni. wekkk! sekarang kita dh seri satu sama. Neddy, terima kasih sbb sudi pinjam telinga, sudi ketawa bersama menangis bersama (ehh lagu?) Nanti kalau kamu rasa nak reyau lagi sebaldi, kamu tengok la video ni lagi, k? hahahahahaha k. 


hey, make it December to remember!


sebenarnya banyak lagi December babies, selain arwah Abah who shared the same date with Neddy, ada Ezzaty Hadi, ada Abeyl, ada Lien, ada Afifah Shafin, dan lain lain. Selamat membesar hampa semua! 

semoga dipanjang umur selalu,
dapat kerja gaji beribu.
sekian terima kasih. 

with love,
E.H



Comments

Popular Posts