WOW dah 2018

ehek dah 2018 lah. hai uols yg masih ada hobi blogwalking. mcm aku, aku dah malas nak baca baca blog ni. sedangkan nak baca menu dekat kedai makan pun aku dah malas skrg ni.

2018 ni kena mulakan dengan azam la kan, selalunya?

Azam aku,, emm oleh sebab azam aku tahun lepas ada jugak yg tergendala (persetankan yg itu) aku still bersyukur ke hadrat tuhan sebab ada jugak la sebutir dua azam aku yg termakbul, yihha!!

patut kah aku berazam nak kurus, sedangkan makanan is my passionnnn???!!! (KIV dulu la nak kurus ni)

Aku cuma berharap tahun ni, kerjaya aku akan bertambah elok dan sedap (boleh la bawak satu family makan kat Kaw'D lagi, maybe kita try makan atas awan pulak?) aminn 

Aku berharap semua orang yang aku sayang, akan terus berada di bawah lindungan Tuhan. diberi kesihatan yg sempurna. Long way to go aite? yang sakit utk tak lupa makan ubat, yang tak larat, tak lupa utk rehat, yg workaholic utk tak lupa utk makan 3 kali sehari, or having nice meal, sbb badan kita, kita punya suka lahhh!!

Utk kawan kawan yg dah mulakan era hidup baru secara duet atau triple, aku doakan journey hampa cun dan sentiasa dirahmati Tuhan. guys, inilah masanya utk hampa explore the world together!!

Pada yg tak percaya kepada institusi perkahwinan (baca: aku), also go enjoy your life your way. no need to worry kalau org faham benda B bila hang cuba nyatakan yg A. sebab a wise man once said; "Stay Away From Negative People. They Have A Problem For Every Solution"

okay tu ja untuk post pertama tahun 2018. see ya when I see ya


-E

Comments

Popular Posts