diam sekejap rindunya buleh hanyut


tidak bercakap utk satu tempoh masa yg lama =.="
when he started his work as a trainer at blablabla
then he stop contacting me.
i know that he is exhausted, but how can i live not knowing what happen to him all this silent while?
i need to hear from him, i need to know if he is alright. am I too clingy?
i didnt ask to be on call with him for a long hours,i didnt ask to be ongoing text conversation with him all day long,
enough if i hear his voice &know that he is doing fine.
yg tu pun salah ka?
yes, aku ni jahat, outspoken, mulut mcm cibai, ckp tak penah nk pikiaq dulu apa org akan rasa, tp dh nak buat cemana?this is me -.-
sbb aku terlalu diburdenkan dgn sekeliling yg happy2comel2sweet2 oncall dgn pakwe masing2, aku rasa terpanggil nk suarakan ketidakpuasan hati aku ke Goku. mungkin aku tersalah cara nk inform dia kot, or maybe dia yg salah baca aku punya whatsapp -.- (mula la tu nk blame org len)
yala yala aku yg salah. aku yg takpaham dia yg busy kan, okay erik yg boddd!
tp sbb aku sayang dia, aku rindu dia sgt, aku turunkan ego aku yg maha tinggi tu, mintak maaf ke dia.
mintak maaf byk kali. mungkin aku yg salah sbb takreti nk paham condition dia yg penat & busy & letih & sakit &mcm2 lagi smpai dia lupa &taklarat nk contact aku. aku yg salah. okay okay.
aku mintak maaf. kasaq sgt bunyi nya bila aku sent whatsapp cenggitu kot -,- bg dia la. kalau bg membe2 aku yg lain, well they know me
they should be okay with my outspokenness. hiks. lagipun depa dh lama hidup dgn aku.
ni Goku la erik! bukan kawan2 hg or yr siblings yg leh terima kepalatan mulut hg >.< hg lupa ka? dia stranger yg baru nk belajar tntg hg.
give him some time. give yourself some time.
kamu kata kamu nk belajar endure & accept each other flaws kan? nahhh, ni lah masanya. masa tgh diuji la masa yg paling power nk tgok jadi ke dak your actions speaks lauder than your words. hahaha.
okay. sbg manusia biasa yg lemah lg selalu membuat salah, I have consulted some of my trusted persons. ^^
shall I conclude that, they ask me to be patient. be patient even though kalau pikiaq logic mmg tak patut pun aku dilakukan cenggini rupa.
kalau makwemakwe lain pun kalau tak dgaq habaq pakwe lebih dr sehari leh jadi sasaw. -,- hek elehh (so aku bukan gila attention dr pakwe sndri k?)
kes aku yg ditinggalkan sebatang kara tanpa kabar berita smpai more than a week ni cemana kira pulak?
dah la long distant relationship -,-" (nyesai la pun tak guna dah, kakaka)

"tu la hg, nk jugak becinta masa tgh belajaq"-kak aku
"ehh nk kata kat aku pulak, hg pun sama ja mcm ni dulu, huhh" defend diri sambil sebak2. tone sora pun dh lain mcm
"takpala. hg kan kental. hg buleh aih. dia kan busy. hg sabaq"
"kalau sayang sabaq ja la"
"sabaq tapi jgn terlalu berharap"
"sabaq yang. bg dia some time & space"

let him cool off dulu. dia kan tgh sentap dgn aku.

aku pun takmau jd merimaskan, aku takmau jd too clingy.
so I wait. for his response.
karma, you are doing well.(y)
daripada aku sedihsayusyahdu sorangsorang, better aku baca case law. aku dh nk final ni. huaaaa D:
i hope he doesnt get mad for too long :(
I miss him badly. kalau la dia baca twitter aku, mesti dia tau betapa aku rindu dia smpai aku sndri menyampah dgn tweet eww eww aku tuu.
sumpah, meluat aku baca tweet meroyan aku. tp nk bt mcm mn lagi? nk express kat sapa lg rindu dendam yg menggunung everest ni? :(
kalau bkn twitter?
tenkiu twitter for being there. hihiks -___-
hari ni, dh 4months kot kita bersama, my first long relationship setakat ni. perghh. aku kagum!
I will save this. kalau apa pun yg jd, I wont let go. I wont let him go from me. unless bila he ask for it la.

datang le sesiapa pun, Bezita ke, pendekar penyu ke, kekasih lama ke, skandal lama ke, aku tetap akan tutup mata,tgn ke dada & jerit nama GOKU!

because he is my hero.
dia M.O.H.
dia savior aku.
dia Goku aku. :')
but I will brace myself.
sebab;




"if you love someone, you must be prepared to set them free"-Paulo Coelho, The Winter Stands Alone.

Comments

Popular Posts