Speechless version 2.0




Amboi kemain title post. Kakaka

Post ni bermotifkan ucapan terima kasih yg lebih detail utk manusia menusia tertentu sempena hari jadi aku 7 May lepas. *besides of my fb status, ni nak tambah lagi. Hiks*

Yeayy, tahun ni dah 21! Yeayy tahun ni tadak simbahan teloq busuk! Yeayy tahun ni tak grumpy grumpy mcm tahun lepas sbb ada org2 tertentu saja2 melambatkan wish!! *You-know-who-you-are* yeayy tahun ni dapat unexpected present from merekamereka! Yeayy tahun ni dah tua >.< *apa yg yeayy nya?? Konpius* yeayy yeayy yeayy *pasang lagu chris brown Yeah3x*

Okay serious. *perbetui spek, bajed nerd*

Macam tahun lepas. Bulan May ialah bulan paling genting, gawat, galau, goyah dan sepesen dgnnya. Sebab apa? Well, most undergrads know sbb apa. Bulan kena submit assignment, bulan kena present , bulan ada bercambah kuiz, bulan yg dah ready nk ke final exam, yadayadayada blablabla. Memang tak keruan katanya. Buleh kata semua org busy tak ingat dunia la bulan lima ni. Herm.

So hari jadi aku 7 may. Meaning that aku pun tak heran dgn birthday aku sendiri. Tambah2 lagi nk kena buat performing art lah, nak kena kalut mcm org gila buat research method lah, nak baca kes lah, nak tidoq petang2 lagi, nak makan leefah mee lagi, nak jalan jalan cuci mata usha lelaki kacak lagi *tapi Goku tetap di hati* nak tgok running man lagi, nak bergosip lagi. *nak tipu kata study sentiasa pun tak guna jugak, dapat dosa ja menipu. Baik ngaku benda betui. Hiks*

Senang cita aku memang busy.

Aku tau org lain pun busy. *hg ingat aku nak bajed aku sorang ja ka busy?blerghh*

Yang membuatkan aku terharu almost menitik ayaq mata tu bila pikiaq the efforts yg merekamereka dah buat. For me. On my birthday. Sumpah aku terharu. They never fail to surprise me. They never fail in showing me that they love me. They never fail to touch me inside out. They never fail to melt me again and again. They never fail in showering me with their care and loves and everything in between. Aku yg selalu nya messed things up. Selalu aku ja yg grumpy ntah apa apa.  Kesian depa dapat aku.

Thanks my beloved family; Mammy, KakLong aka KakHanto, Kasue aka AnakSiam, Bunn

Ishh gaya mcm dapat award ‘pelajar paling cemerlang abad ini’ dah kenapa aku ni? Ahh pedulikk. Aku sambung~~

Thanks beloved G8; Ayie (yayangg, comel gamaq tu yayangg), Fann (lalingg, sweetnya placard yg laling buat tuu), Zizah, Emi, Tengku, Met &Lien. Sebab takpenah lupa wish tiap2 tahun sejak kita bergabungmeletop ni

Thanks beloved gewfrens. Theetheetheee~ ; NadiahSaari aka gewfrens 1 & AimanPakboya aka gewfrens 2 * kamu berdua takpenah gagal utk membuatkan aku menitik ayaq mata, kamu berdua takpenah aku sangka akan buat kat aku smpai mcm ni sekali, kamu berdua sangat amat paling aku sayang, kamu berdua ni kenapa duk tiap2 tahun buat aku taching? Kamu berdua punya blogpost & tumblrpost tu betui2 masuk tajam laju &kekal kat dlm hati sanubari aku, kamu berdua tau tak yang aku pun tak mmpu nk buat mcm tu punya gempak post, gamaq and everything? Kerapatan kamu berdua dgn aku sejak kita-ja-yg-tau-bila, betui2 unsangkarable akan jd mcm ni punya rapattepatketatsendat. Hee aku harap kita kekal gewfrens sampai nanti, sampai aiman ada 10 org anak, sampai neddy dapat cucu 37 orang, sampai aku mati, sampai bilabila.

Thanks beloved Omak (HasnizaHamdan), Ayah (AzriAzman) & Akak (EzzatyHadi) ; yaa. Walaupun ada yg tersilap pulun konon2 sweet lah hantaq mesej wish besday sehari awai ~..~ dah kena gelak gulingguling dari aku baru nk malu. Hahaha. Timokaseh omak ayah akak sebab sudi cipta booklet tuu. “Masa bila hampa buat weh? I was with you guys almost all the time!” 
Omak cakap: masa kau tengah kusyuk salin nota marketing td. Masa kau tgh focus dlm kelas law. Masa tu la kami buat *hidung kembangkuncup* seriously, I did not expect this sweet thing. Timokaseh belnja nasi ayam mayonis cempaka + 7up for lunch haritu. Akak, masa kau bisik nyanyi lagu besday kat telinga aku time lecture law tu yg sweet habes tu. Tersenyum kambeng aku. Kakaka.

Kenapa aku panggil meka omak ayah akak? Ada cita behind it. Tapi memang aku takkan cita sekarang. Jangan risau ;)

Ehh lupa nk thanks hero. Sorry boifreng. *buat muka* thanks Goku sebab taklupa. Aku tau dia penat. Exhausted tahap gaban balik keja 3am time org dh krohkrehkrohkrehh but still, dia call & nyanyi lagu besday (dwibahasa) dgn semangat gaya nyanyi lagu negaraku time perhimpunan. Khas utk ErikaHisham. Aww, melting taik mata I *tgh mamai time tu* bukan satu dua lagu, tapi malam tu 6 lagu dia perform. Kekeke, aku tau dia penat, tp dia layankan ja aku. “lagu rembau most wanted pulak la B,hehehe” dia: B tak hafal lagu tu. Heee~ Aku sayang dia, Aku rindu dia, aku rindu segelegelenyeww mengenai dia. Semogakekal :’)

Thanks friends, closest friends, good friends, old friends, kawan jenis tikam dari depan, kawan jenis tikam dr belakang, kawan jenis makan kawan, kawan dr pelbagai variasi, hampa tetap kawan. Kawan, terima kaseh for the wishes. *takkan nk suruh aku mention nama sorang2, agak2 lusa pun aku tgh gigih menaip lagi, gila apa? Sapa pulak yg sudi baca?kehkehkeh*


Ya. Ultraman. Dia kompelin sbb nama dia muncul dlm blog aku sekali ja. Tu pun kat footnote. Dia taching. Aku tau. Tp aku dah explain kat dia. Yg ada kat footnote lah yg sentiasa ada dlm hati. Because I remember & never forget what you’ve said to me. Even kita cakap tak selalu mcm dulukala, tp pleaselah jgn lupa yg aku sayang hg lebih dr dulukala. Hg penah cakap, yang akulah kawan hg yg kekal lagi smpai sekarang lepas dh keluaq matrik. Dia pun tak sangka. Aku lagi la taksangka. Mungkin sbb aku selesa dgn dia, kelakuan dia, annoyingnya dia, differentnya dia among the others, outspokennya dia smpai kita pernah bergaduh lama sangat & aku sgt sedih sbb kita gaduh but then you come & bring happiness again. I thank God for that. You told me things & likewise. We shared & we accepted each other. Thanks sbb taklupa. Aku tau hg penat baru balik keja. Tp still sudi otp dgn aku. Aku sayang ultraman hijau aku. Ultraman, ingat tau, even no one willing to stand & be by your side. I’ll be there. *mampuih aku kena marah dgn gf hg.ahh pedulik! I existed before her. your argument is invalid -..-*


Nah, cukup panjang dak?

Ka nak panjang lagi?

Gila apa. Ni pun dah nak juling mata baca. Kakaka @_@

Thanks for accepting me and my flaws.

Be still.

Semoga Kekal :’)


X hujanan leplep khas untuk semua x

Till then.


May peace be upon you. <3 o:p="">

Comments

Popular Posts