20 Oktober



happy 26th birthday beloved sister!

I made a poem. (mohon jgn gelak, aku gelak sorang dah la) ~,~

ehems.

jgn risau, aku ada.
jgn risau, kalau aku jatuh aku tak tarik kau jatuh sama.
jgn risau, kalau kau jatuh, aku nak jatuh sama.
jgn risau, aku janji
jgn risau, janji aku bkn jnji gampang.

senyum.
kalaupun aku tahu kau taknak
kalaupun aku tahu byk celaka luar sana
senyum, kau tahu aku ada,
kan?
selamat jd 26

#puisi20oktober

just bear in mind, aku ada. 
even I'm miles apart from you, you know you can depend on me, aite?
like what you always said, "hang, aku, kita kan satu?"
maybe betul yg I'm not as strong as you are. but I know I'll be just fine with you by my side.
maybe I'm not a good daughter to our mom, maybe I'm not a good friend to my friends, but I'm pretty sure Imma good sister to you, ihiks. 
aku tak kesah malah takpenah nak amek kesah kalau org  ada bad things to say about you to me, because I know you better than anyone else in this world. 
aku geli la nak taip feeling2 taching kat blog aku ni. hg pun tau kan aku kan heartless. pfftt ~,~
anyhow, I love you. 
May you be blessed with prosperity. 
Terus Tenang dan makanlah Nasik Beriyani Pak Sayeddddd (ahh dah mereben dh aku ni)

cuba teka gamaq ni masa tahun bila? ahaks yg penting ada beriyani sayedddd ~

sampai sekarang pun aku tgh pikiaq kot celah mana yg muka kita sama? hiks

latest picture we took together before I fly back to Kuching.


sekian. sariberitautama. 
bye.


Comments

Popular Posts