aku bosan tapi aku tak sedar diri yg aku ada belambak kerja nak kena buat

jadi semalam sebelum aku nk tidur, sedang aku golek golek atas tilam nan nipis tak berapa nk empuk tu. 
ilham puisi pun datang bergolek golek ke dalam otak aku.
ahh time time aku nak beauty sleep lah ilham nak datang pun. brengsekk! *maki aku diam diam*
lantas aku capai telefon pandai yg sudah pulih (yg pernah suatu ketika dulu aku namakan beliau JERRI) lalu aku taip puisi tersebut. 
supaya aku tak lupa nak post kat sini lah nyahh.



malam ini sunyi sepi
saling tak ubah mcm malam malam sebelum ini
malam ini aku pinta kamu
diam diam teman aku tengok bulan
tapi kamu lantas paling
tinggal aku pelan pelan.
jadi sekarang aku keliru
tgn siapa yg ajak aku kemari? 
setan?

#malam

ahaks. mcm gampang bukan? 
aku pun taktau pabenda aku carut ni. 
bosan woi bosannn!
ahh kbye.


Comments

Popular Posts