Empat Titik oleh Sheraton Tanjung.


So I was in Penang setelah beberapa tahun tinggalkan Penang after matric. Wahh wahhh boleh tahan rindu. Boleh tahan banyak yg dah berubah. Tapi Penang still lagi cantik dan haria macam dulu :’)

Tenkiu pihak opis sbb sudi bawak iols pi Penang sekali jd urusetia program. Naik bus togeder geder dengan semua. Weh best weh. Lama tak naik bus. Selama ni eksyen nak naik kapai terebang ja. Hihiks. Program buat dekat hotel Empat Titik. (baca: four points)

Letih tu jangan Tanya lah. Memang letih takdak tahap dah ~,~”

Takboleh pi mana sbb penat gilos.

Tapi bila pikiaq pikiaq balik, rugi lah pulak mai penang smpai 3 malam tp takpi ronda langsung kan walaupun sat. jadiiii, aku pun menggunakan kuasa aku sebagai seorang perempuan lalu mengajak one of my boipereng (baca: besfren berjantina lelaki) suruh dia 
bawak aku keluaq pi makan. Aku lapaqqqqq ~,~”

Entah kenapa makanan barat dan mahal hotel tak cukup nak kenyangkan aku. Entah kenapa. 
Aku nak nasik kandaq tapi sbb aku baru lepas makan nasik masa dinner hotel, aku nak makan benda lain.

Jadi si Ab pun datang dgn moto kapcainya kat hotel aku. Kesian dia. Masa aku call suruh dia mai tu dia tengah lepakchill dgn membe membe dia. Dia cakap membe dia tak bg dia balik L and I was like ‘alaaaaaaaaaaaaaaaa… penat penat ja aku mandi siap siap *buat muka*

Padahal aku tak mandi pun. Kahkahkah

Lepas beberapa minit mogok lapar, dia pun waksep, ‘aku otw’

Huurrahhhh!!!

Ab datang dan bawak si mengada ngada yakni Aku. Pi makan dekat kapitan. Sebelum smpai kapitan tu sempat lagi kami berbalah nak makan dekat mana. Yalah time tu dah pukul 2 pagi. Nasib baik kita dekat penang. Ada mapley bukak 24jam. Perut pun suka hati sbb boleh makan bila bila masa dia nak.

Kesian Ab. Dah lah selsema. Kena menempuh angin malam pulak nak mai dekat aku bawak pi makan. Nak buat guaner, aku free pun lepas midnite. Hergh

Anyway, program 4 hari mmg best. Layan. Makan best, tempat tdoq best, selimut tebai, tp biik kurang sejuk tp okay lah. Kalau sejuk sangat nanti aku pulak tak terbangun kannns. Ayaq pantai lawa, ada swimming pool tapi takdan nak pi celup kaki pun ~,~”



Nanti boleh mai lagi kot? Mai dengan ehem ehem mungkin? Hahahhahahaha pui.



hihihihihi kbye

main celop kaki kat gigi pantai. acilah tu daripada takdak langsung kannn

jalan jalan tepi pantai sampai jumpak boyan. eii bestnyaaaa!

Ab datang dgn moto besaq beliau bawak pi ronda ronda penang lpas penuhkan perut aku dgn nan cheese kapitan

iols, wan, hannon :)

Comments

Popular Posts