musim mereka berhari jubah, tapi bukan musim aku, lagi.




hello!

ingat tak dulu dulu (dlm post sebelum sebelum ni) aku ada kabor kalau takda aral melintang mahupun kalau takda subjek yg kena repeat, makanya insya auloh bulan November 2014 yakni bulan ni lah kan? aku akan grad. mengharungi my own kinda Hari Jubah. 

tp tu lah nak kabo. 

mungkin musim ni bukan musim Hari Jubah aku.bukan mungkin lagi dah, mmg tidak. memang tak ahhh. mungkin musim akan datang, harap harap mcm tu lah. 

ahh kosser lah nak berharap lagi. rasa mcm dpt false hope tahu? nyampah!

sendu jugak senarnya bila duk scroll scroll timeline fesbuk, insta, twitter dan segala jadah lagi lah kan. semua gambar org konvo. dr yg kenal mcm mcm tu ja sampai ke yg kenal sangat sangat. semua nak upload gambo pakai jubah besar gedabak sambil buat aksi lompat lompat pegang bouquet dan lempar topi lebar ke langit. semua nak upload gambo mcm tu. ohh ya ada satu lagi posing wajib, posing dgn yg tersayang, mak bapak adik kakak org kampung. aaaaaa jelesnya. sedihnyaaa

sebak tu Tuhan ja tahu, rasa mcm nak deactivate fesbuk. 

tertekan nya, rasa mcm tertengok gambo akad nikah ex yg paling disayangi. tiba tiba keluar lagu ni 
~~menyesal aku putuskan kamuuu, kerna ternyata aku tak mampuuu menahan siksa azab cintamuuu aduh aduh mana tahan batinkuuu~~ tahu tak lagu ni? sendu kan? wkwkwkw

yalah yalah aku bawak bertabah. 

walaupun bila pikir balik, perancangan aku bila datangnya Hari Jubah aku tu, emm aku dah plan pun nak tgkap gambo kat mana, nak buat posing mcm mn, nk lompat gaya apa, nk bergambo dgn sapa, nak bawak kak aku makan dekat SP, nak bawak dia jalan2 tempat yg dia takpernah pi, nak paksa Has pakai jubah, kahkah walaupun aku dah agak dia takkan approve proposal aku tu, hah takpalah postpone tu semua plan sampai tiba masa yg sebetulnya. cuba bawak bertenang Kaa, bukannya SP tu nak bankrap esok lusa. lel

Put aside my agony. 

I still would like to congratulate my friends who made it. who made it in 3 years. Kudos guys. Selamat menjejakkan kaki ke scene masuk pejabat pukul 9 keluar pejabat pukul 5 yepp? takpun kalau tak jejak lagi kaki, selamat menjinakkan diri menanam anggur di tepi rumah, biar tanam anggur jgn tanam tebu di tepi bibir sudah! kahkah ketahuilah walaupun aku tak tekan butang 'like' dekat gambo hampa berjubah di fesbuk ituew, aku tetap tersengih tengok gambo tersebut. Somehow, aku pun rasa happy tgok gambo jubah hampa, walaupun ada yg labuh sampai jatuh bahu, keciann. hikhik

kepada three of 2576 power members, (omak, fifi & yuyu) Kaa ucapkan selamat bergraduasi jugak! walaupun sekor pun takdek gambo pakai jubah. aku nak tengok hampa tiga pakai jubah lah!!! ohh ya, not to forget, ahli 2576 plus one, Ayie. congrats bro!

next year tunggu ahli 2576 yg saki bakinya pulak ye? kahkahkah sedia teddy bear pakai topi wei, bunga nak yg jambak besar punya tau. yg paling mahal. bunga apa pun sebat aje. jgn kau petik bunga tepi jalan sudah. dasar bandaran!! wkwkwkwk amboi demand. 

dah lah. malas nak taip banyak banyak.

malas tahu, malas?

bye. 

The Honest Musings's photo.

Comments

Popular Posts